Thursday, March 05, 2009

Windu

Last 2 days aku amik cuti..Selasa n Rabu.. Tunang aku dpt surat,keja actually. Di Selangor.. Bulak lah aku mdh aku x trasa.. brebut.. dpt surat penempatan pun ari Jumaat. Masa tok aku terlalu rindu ngnnya aieeee..

Benalh kata org,bila dh jauh br kita phm ngn keadaan.Aku bowink.. Xda org ngn aku klaie.. xda org nk mrh2 aku.. Xda org temankan aku g lunch,dinner, xda org nk mrh2 aku shopping x abis2....Aku rindu cynk.. Aku nk nangis aie..

out of our expectation..

B4 tok mek 2 pk yg nya akn d hantar dlm Swak jak..Or at least ke Sabah.. P bila dh ke Selangor, aku x tauk apa prasaan aku.. mayb bg sesetngh org ya hal remeh. Keja bh..P bg aku, dh 5 thn mek couple, dh 10 bln mek 2 btunang.. x pnh aku pk yg nya akn d hantar menyeberangi Laut China Selatan ya.. mek 2 x pnh jauh utk jangka ms yg lmk cam tok..

Marek last mek2 g shopping sm..bli suma brg2 kperluan utk d cnun..cynk smpt blikan aku babt-t body glove(its cute), n slipar (FOS)..pas ya mek 2 spend ms kat Apple Doughnut.. xpat aku thn aek mata aku guguk .. yg aku tauk bkn senang utk aku sorg2 tnpa nya.. tgh mkn ya cynk 'surprise'kan aku.. nya br White Gold ring ( n its not a white gold plated ring!) utk aku.. makin deras aek mata aku.. Ms ya aku tauk yg aku terlalu sygkannya,n aku tauk yg cynk bnr2 n terlalu sygkan aku..

Aku nak nangis.. dh xpat thn gk aek mata tok..

ms tok aku dh xda mood nk keja..

Aku rindu cynk..

Rindu ktk peluk mek..

RIndu ktk bli mum2 k kmk..

Mek wwwinnnnnduuuuuuuu..............

2 comments:

  1. ahahha..tedahnya
    xpat kuar malam gik kau.
    rin,its time for kau blaja masak gik...sementara nya xda ya..
    ko mok blaja ngn aku?ahah

    ReplyDelete
  2. adoi..ssh nk juak..suma knk kawal..sakit ati ku ehzz..ya jak along pndey dpt cnun indah..doe wak ekzz..lak ko masak k aku jak..msk tom yam gik..ahahaha

    ReplyDelete