Thursday, February 05, 2009

Unpredictable

Pa d pk aku ms tok owh???

X tauk ku aieeee...

yalah aku suka glak mun dok sorg2 kat ofis tok..mcm2 jak d ingat,d pk,d rasa,suasana tok x cun na juak ehz..dh jak sejok tok..ofis tok pun 1..cdak tok x pndey sejuk kah?air-cond 'ketam-ketum' jak(ampey juak ketam-ketum ya..hehehee)..

Hah! Bos ku br dtg!12.40pm!! Br msk ofis? Ya br bos..Cnfrm jap gk nya nggh aku..hah!nk bena kata aku tek?

ish..tok nyrh nyawaku lmh tok..jap ah..aku g mengadap lok..

k..dh selesaii..

aie..aie...knk aku boring glak rs tok owh..sa cm sumthing missing jak..pelik sa ati ku tok aie..knk aku rs cam tok owh..

Dh lmk aku x hang out ngan member2..aku bosan..adeh heh! cam ney mun cynk start training lak owh?Dh lah 4 bln gk ya..Masyaallah..

2 comments:

  1. Ya rabbi.. training apa yg lamak gilak ya? Sekali sekala kuar ngan kwn2 baruklah sik boring atau tension owh...

    ReplyDelete
  2. training cdak gov..yalah mek tgh mlh prancangan awal ngan kwn2.tktk2 lak mek alu mati kebosanan..hehhheeee

    ReplyDelete