Tuesday, January 20, 2009

DIA

aku pksa mlh blog br...

c nazie ya tek..suka glak..heheee(sowie ngeng!)..wat 2 do,blog lmk ya byk lak kenangan..even aku xpublish kan blog ya..biarlah aku jak yg tauk apa kandungan blog ya..

sadis aie..

sumanya tentang dia..

karna dia..

hanya dia..

biarlah sumanya hanya tnggl kenangan.dlm blog tok pun aku x tauk samada aku akn terkenangkan dia dan merapu ttg dia or x. biarlah..ney tauk time aku angol2 lak aku, adalah klak owh..

dia..pernah membuat kubahagia
dia.. yg dulu pernah ku sanjungi
pergi..sehingga kini tak tganti
hilang..dari pandangan hidup ini
membawa luka pedih x terperi..

ceh! hampeh!!!!
Hey!!..WAKE UP GIRL!!!!

hehee..emo jap tek!sorry mun aku tok x pndey glak memblog.aku pndey merapu jak.coz ya nang kerja aku..mmg aku dan hanya aku..heheheee..but i'll try my best..

adiosssss..

No comments:

Post a Comment